Friday, June 12, 2009

tag dari fateen. :)

1. Bekas kekasih saya adalah:
-lupekan yang lama. xP

2. Saya sedang mendengar:
-

3. Mungkin saya patut:
- study. saya nih pemalas. folio xsiap lagi lah jijah ooiii~

4. Saya suka:
- nyanyi-nyanyi. :) best lahh. :P

5. Sahabat2 baik saya:
- ramziah syazrinah.
- syafikah kunhamoo.
- rabia ali.
- ezzalina ghazali.
- muhamad hafis.
- faizul hanif.
- ezzah yusseri.
- nur farahin.
<33

6. Saya tak paham:
- kenapa saya xpandai chemistry. zzz !

7. Saya kehilangan:
- ayah, org yg paling dirindui.. al-fatihah.

8. Ramai orang berkata:
- dunia dah nk kiamat. ?

9. Makna nama saya:
-siti khadijah

10. Cinta itu adalah:
-sejarah. :)

11. Di suatu tempat, seseorang sedang:
-menonton tv. amboi makk, kusyuk no.!

12. Saya akan cuba:
- jadi anak yang baik. :)
- dapat 10 A's. :)
- jadi seorang yg menyenangkan buat semua org. :)

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud..
terlupa.haha

14. Telefon bimbit saya:
- ade screen saver aidel. :P
-ade ringtone masih jelas-hafiz. :)

15. Bila saya terjaga dari tidur:
- cari henset! err, bawah katil apaa??

16. Saya paling meluat apabila:
- org cakap belakang, bodo pnye backstabbers! zzz !
- orang berleter. popet poepet.
- org kurus dok ckp dia gemok. bangang .

17. Pesta/Parti adalah:
- huii~ maksiattt.

18. Haiwan paling comel yang
pernah saya temui ialah:
- tenuk? err, anak kucing. cacing pon bole. :)

19. Peringkat umur yang paling
menyeronokkan bagi saya adalah:
- sekolah rendah. :) syok ouhh! kawaan ramai! ;D

20. Hari ini:
- jumaat. kak ja balik!yayy!!

21. Malam ini saya akan:
tengok bulan.dan saya bertanya,
- awak rindu saya x? em,
*teringat puisi bunda-fynn jamal. :)

22. Esok pula saya akan:
- ajak kak ja jalan2! :) yukk?

23. Saya betul2 inginkan:
- bear bear besar gilaaa!! :(

24. Ketika anda lihat wajah anda
di hadapan cermin pagi ini:
- alhamdulillah, ada lagi hidung kembang. :)
mata sepet sebelah besar sebelah, kening tobek belah kiri,pipi tembam. :)

25. Pusat membeli belah
atau arked permainan:
arked permainan. hurayy! :D

26. Makan Barat atau Jepun:
- dua2 pon boleh. :) prefer, barat.

27. Bilik yg terang atau gelap:
terangg. gelap sgt xboleh tdo. =.-"

28. Makanan segera adalah:
- mcD! kFC!

29. Ayat terakhir yang anda
katakan pada seseorang adalah:
- mak, adik nak hafizzz!! :D

30. Siapa yang anda nak tag:
♥sapa-sapa saja. :P

No comments:

Post a Comment