Saturday, February 28, 2009

adopted; ezzalina ghazali :)

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?

KAWAN.

2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?

FOTOSTAT.

3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?

SAYA TAK MAHU BERSANDINGGGGG!!,

4. Berapa lama hubungan kamu berkekalan?

SAYA BELUM KAWEN. COUPLE? PLG LAME PON STAHUN STENGAH. :(

5. Adakah anda dilamun cinta?

HMM. TIDAK KOT?

6. Di manakah restoran terakhir kamu makan malam?

RESTORAN KAMUNTING UTARA.(sebulan yg lalu ke? ntah! )

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli.

ADD MATHS past year question

8. Apakah nama penuh kamu?

SITI KHADIJAH BINTI SHAMSUDDIN

9. Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?

ARWAH AYAH..

10. Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda.

AMIRUL SHAH REZZAL :)

11. Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu.

NUR FARAH AIN BT ROSLAN
NUR AAINAA NABILAH BT SHIK JAN
NURUL SYAZWANI BT MOHD MAHIR
MELINDA ONG MAN YEE BT MOHD FADZLI ONG
MUHAMMAD HAFIS B LID
EZZALINA BT GHAZALI
NOOR AZWAN
KAKAK FARAH

12. Adakah kamu mencuci pakaian kamu sendiri?

UNDERWEAR SAHAJE. :p YG LEN PAKAI MESEN. XD

13. Tempat yang paling seronok kamu mahu pergi.

Syurga, semestinya.

14. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu.

Comel
kacak.
saya suka dia. :P
kawan.
susah senyum!

15. 8 perkara yang amat saya gilai.

MYSPACE.
CONFERENCE.
KAWAN.
HIJAU!!
MOTOROLA L6.
SNAP PHOTO.
KARAOKE.
LUKIS LUKIS. :)

16. Pelukan atau ciuman?

PELUKAN LEBIH BERMAKNA. (rasa disayangi && lebih selamat )

17. 8 perkataan yang sering diucapkan.

SAYANG
ADEK
ABGG!
KAK!
haih~
mrul
wan wan
wanie

18. 8 buah buku yang paling baru dibaca.

THE PEARL(novel form 5)
REMAJA
UNDER 18
SIAPAKAH AKU
KAU UNTUKK-aisya sofea(novelis faveret)
.... saya kurang membaca laaa :(

19. 8 buah lagu yang saya boleh dengar berulang kali.

LUCKY-JASON MRAZ ft COLBIE CAILLAT
COBALAH UNTUK SETIA-KRIS DAYANTI
PELAMIN ANGANKU MUSNAH-AZIE
KESILAPANKU KEEGOANMU-SITI Nurhaliza
FALL FOR YOU-SECONDHAND SERENADE
BAWA KU TERBANG-FABULOUS CAT
KOCOK KOCOK-INUL DARATISTA
KID TEUNG TUR-(lagu siam) ;P

No comments:

Post a Comment